REGULAMIN ORGANIZACYJNY PODMIOTU LECZNICZEGO

§ 1. Podstawy prawne funkcjonowania i nazwa Ośrodka

  1. Niniejszy regulamin organizacyjny ustanowiony jest dla podmiotu leczniczego w rozumieniu art. 4 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz.U.2023.991 t. j.) – spółki pod firmą Juzo Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    zarejestrowanej w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000887621 z siedzibą w Warszawie (03-982) przy ulicy Kosmatki 8, REGON 387988164, NIP 9522214383 (dalej
    „Podmiot leczniczy”), w zakresie w jakim Spółka wykonuje działalność leczniczą.

  2. Podmiot leczniczy wpisany jest do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą w księdze rejestrowej o numerze 000000263290.

  3. Podmiot leczniczy prowadzi zakład leczniczy pod nazwą Ośrodek Diagnostyczno-Edukacyjny Zaburzeń Spływu Chłonnego i Żylnego – JCC (dalej jako: „Ośrodek”).

  4. Podmiot leczniczy działa i prowadzi działalność leczniczą na podstawie obowiązujących aktów prawnych, w tym w szczególności:

    1) ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz.U.2023.991 t. j.) oraz aktów wykonawczych, wydanych na podstawie delegacji zawartych w w/w ustawie;
    2) ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz.U.2022.1876 t. j. ze zm.);
    3) ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz.U.2022.1731 t. j. ze zm.).
    – oraz niniejszego regulaminu organizacyjnego.

  1.  

§ 2. Przedmiot i obowiązywanie regulaminu

  1. Niniejszy regulamin określa:

    1) cele i zadania Ośrodka,
    2) rodzaj działalności leczniczej oraz zakres udzielanych świadczeń zdrowotnych
    3) strukturę organizacyjną Ośrodka, organizację i zadania poszczególnych komórek organizacyjnych,
    4) warunki współdziałania komórek organizacyjnych Ośrodka, a także sposób kierowania nimi,
    5) miejsce udzielania świadczeń zdrowotnych,
    6) organizację i przebieg procesu udzielania świadczeń zdrowotnych przez Ośrodek, nieodpłatnie i odpłatnie oraz wysokość opłat za świadczenia zdrowotne udzielane za całkowitą lub częściową odpłatnością,
    7) warunki współdziałania z innymi podmiotami wykonującymi działalność leczniczą w zakresie zapewnienia prawidłowości diagnostyki, leczenia, pielęgnacji i rehabilitacji pacjentów oraz ciągłości przebiegu procesu udzielania świadczeń zdrowotnych,
    8) zasady udostępnienia dokumentacji medycznej,
    9) prawa i obowiązki pacjenta,
    10) ogólne przepisy porządkowe.

  2. Regulamin obowiązuje:

    1) wszystkie osoby zatrudnione przez Ośrodek w ramach prowadzonej działalności leczniczej, niezależnie od podstaw prawnych zatrudnienia;
    2) wszystkich pacjentów, którym udzielane są świadczenia zdrowotne.

  1.  

§ 3. Cele i zadania Ośrodka

  1. Podstawowym celem Ośrodka jest udzielanie świadczeń zdrowotnych oraz promocja zdrowia przez osoby do tego uprawnione na podstawie przepisów prawa.

  2. Do podstawowych zadań Ośrodka należy:

    1) udzielanie świadczeń zdrowotnych, w sposób zgodny z przyjętymi standardami postępowania oraz sprzyjający sprawnemu rozpoznaniu i leczeniu pacjentów,
    2) udzielanie indywidualnych porad i konsultacji,
    3) prognozowanie i organizowanie działalności profilaktyczno-leczniczej,
    4)prowadzenie profilaktycznej działalności informacyjnej i edukacyjnej,
    5) wnioskowanie w sprawach zaopatrzenia w środki pomocnicze i przedmioty ortopedyczne,
    6) współdziałanie z innymi jednostkami organizacyjnymi służby zdrowia, szkołami, zakładami pracy, organizacjami i stowarzyszeniami,
    7) orzekanie i opiniowanie o stanie zdrowia,
    8) inne zadania zlecone przez Kierownika Ośrodka, o którym mowa w § 12 poniżej.

    1.  

§ 4. Rodzaj oraz zakres świadczeń zdrowotnych udzielanych przez Ośrodek

1. Ośrodek udziela świadczeń zdrowotnych w rodzaju ambulatoryjnej opieki specjalistycznej z zakresu chorób naczyń oraz w rodzaju zaopatrzenia w wyroby medyczne.

2. W zakresie wskazanym w ust. 1 powyżej udzielane świadczenia zdrowotne mają charakter kompleksowy. W sytuacji, gdy Ośrodek nie jest w stanie zapewnić niezbędnej kompleksowości w ramach udzielanego świadczenia, bądź wymagana jest konsultacja specjalistyczna, osoba udzielająca świadczeń udziela pacjentowi informacji o podmiotach wykonujących działalność leczniczą, które mogą udzielić świadczeń w zakresie wymaganym w danym przypadku.

§ 5. Struktura organizacyjna oraz zadania komórek organizacyjnych Ośrodka

  1. W ramach przedsiębiorstwa Ośrodka funkcjonuje jedna jednostka organizacyjna – Ośrodek Diagnostyczno-Edukacyjny Zaburzeń Spływu Chłonnego i Żylnego – JCC.

  2. W skład jednostki organizacyjnej przedsiębiorstwa Ośrodka, o której mowa w ust. 1 powyżej, wchodzi:

    1) komórka organizacyjna w postaci Poradni chorób naczyń,
    2) komórka organizacyjna w postaci Pracowni USG,
    3) komórka organizacyjna w postaci Pracowni limfografii barwnikowej,
    4) komórka organizacyjna w postaci Punktu zaopatrzenia w środki pomocnicze,
    5) komórka organizacyjna w postaci Punktu zaopatrzenia w środki ortopedyczne.

  3. Do zadań wszystkich komórek organizacyjnych Ośrodka należy:

    1) udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie wskazanym w $4 powyżej,
    2) prowadzenie na bieżąco dokumentacji medycznej pacjentów, zgodnie z obowiązującymi
    w tym zakresie przepisami prawa,
    3) zapewnienie udzielania świadczeń zdrowotnych według najlepszej woli i wiedzy, z należytą sumiennością i rzetelnością, jak również z poszanowaniem obowiązujących w tym zakresie procedur,
    4) stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych i dążenie do utrzymania wysokiej sprawności zawodowej osób udzielających świadczeń zdrowotnych pacjentom,
    5) racjonalne i efektywne gospodarowanie lekami i wyrobami medycznymi,
    6) zapewnienie prawidłowej obsługi i konserwacji sprzętu medycznego, z dbałością o właściwe wyposażenie,
    7) zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych.

  4. Poza strukturą opisaną powyżej w ust. 1 i 2 niniejszego paragrafu, w Ośrodku funkcjonuje komórka obsługi administracyjnej, do której zadań należy:

    1) planowanie świadczeń profilaktyczno-leczniczych,
    2) rejestrowanie pacjentów,
    3) wydawanie wyników badań,
    4) obsługa finansowa,
    5) archiwizacja dokumentacji medycznej oraz wydawanie jej osobom uprawnionym w porozumieniu z lekarzem prowadzącym,
    6) pomoc w przygotowaniu niezbędnych zestawień i sprawozdań,
    7) zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych.

  5. Kierownikiem wszystkich komórek organizacyjnych Ośrodka jest Kierownik Ośrodka, o którym mowa w § 12 poniżej.

§ 6. Warunki współdziałania komórek organizacyjnych Ośrodka oraz sposób kierowania nimi

  1. Poszczególne komórki organizacyjne Ośrodka oraz osoby wykonujące pracę bądź świadczące usługi w ramach tych komórek, obowiązane są do współdziałania dla zapewnienia sprawnego i efektywnego funkcjonowania Ośrodka pod względem diagnostyczno-leczniczym, pielęgnacyjnym, jak również administracyjno-gospodarczym.

  2. Współdziałanie komórek organizacyjnych odbywa się w szczególności poprzez udzielanie wzajemnych porad i konsultacji, jak również współkorzystanie i zapewnienie niezbędnego sprzętu medycznego i pomieszczeń – z poszanowaniem powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz z poszanowaniem praw pacjenta.

  3. Za prawidłowe współdziałanie komórek organizacyjnych odpowiedzialny jest Kierownik Ośrodka, o którym mowa w § 12 poniżej bądź osoby wyznaczone przez Kierownika Ośrodka.

§ 7. Miejsce udzielania świadczeń zdrowotnych

  1. Świadczenia zdrowotne udzielane są przez Ośrodek w ramach Poradni chorób naczyń, Pracowni USG, Pracowni limfografii barwnikowej, Punktu zaopatrzenia w środki pomocnicze oraz Punktu zaopatrzenia w środki ortopedyczne zlokalizowanych w Warszawie (03-982) przy
    ulicy Kosmatki numer 8.

  2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach świadczenia mogą być wyjątkowo udzielane w miejscu pobytu pacjenta zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie procedurami.

  3. W przypadku udzielania świadczeń zdrowotnych za pośrednictwem systemów teleinformatycznych lub systemów łączności, miejscem udzielania świadczeń jest miejsce przebywania osób wykonujących zawód medyczny udzielających tych świadczeń.

§ 8. Przebieg procesu udzielania świadczeń zdrowotnych

  1. Ośrodek organizuje udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie określonym w niniejszym regulaminie z zapewnieniem właściwej dostępności i jakości tych świadczeń w Poradniach w sposób gwarantujący pacjentom najbardziej dogodną formę korzystania ze świadczeń.

  2. Świadczenia zdrowotne udzielane są przez Ośrodek w terminie ustalonym z pacjentem w trakcie rejestracji. Wyjątkowo świadczenia zdrowotne mogą być udzielane w dniu zgłoszenia się przez pacjenta, bez konieczności uprzedniej rejestracji.

  3. Ośrodek nie może odmówić udzielenia świadczenia zdrowotnego osobie, która potrzebuje natychmiastowego udzielenia takiego świadczenia ze względu na zagrożenie życia lub zdrowia. W stanach nagłych świadczenia udzielane są niezwłocznie.

  4. Rejestracja pacjentów odbywa się na podstawie zgłoszenia:

    1) osobistego lub za pośrednictwem upoważnionej osoby trzeciej;
    2) telefonicznego – pod numerem telefonu: +48 22 114 00 66;
    – z wyznaczeniem dnia i godziny realizacji świadczenia zdrowotnego.

  5. Świadczenia zdrowotne udzielane są w możliwie krótkich terminach. Pacjent ma prawo do wyboru dogodnego dla siebie terminu udzielenia świadczenia zdrowotnego spośród dostępnych terminów.

  6. Ośrodek może udzielać świadczeń zdrowotnych zarówno odpłatnie, jak również nieopłatnie, przy czym w czasie przeznaczonym na udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych Ośrodek nie udziela świadczeń odpłatnych.

  7. Świadczenia zdrowotne udzielane są nieodpłatnie w przypadku zawarcia przez Ośrodek umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej ze środków publicznych z Narodowym Funduszem Zdrowia. Świadczenia udzielane nieodpłatnie dotyczą świadczeń w zakresie objętym umową z Narodowym Funduszem Zdrowia, na rzecz osób uprawnionych do otrzymania tego rodzaju świadczeń.

  8. Udzielanie świadczeń w zakresie objętym umową z Narodowym Funduszem Zdrowia następuje po weryfikacji prawa danej osoby do świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.

  9. W razie wystąpienia okoliczności uniemożliwiających Ośrodkowi udzielenia świadczenia zdrowotnego w terminie ustalonym z pacjentem, Ośrodek niezwłocznie zawiadomi o tym danego pacjenta telefonicznie lub w inny dostępny sposób o zmianie tego terminu.

  10. Wszystkie świadczenia zdrowotne, bez względu na sposób ich finansowania, udzielane są pacjentowi z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami aktualnej wiedzy medycznej oraz zasadami etyki zawodowej określonymi przez właściwe samorządy zawodów medycznych w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie procedurami.

  11. Świadczenia na rzecz pacjentów są wykonywane wyłącznie przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone w odrębnych przepisach, w warunkach odpowiadających obowiązującym w tym zakresie wymaganiom sanitarnym.

  12. Osoby wykonujące zawód medyczny w Ośrodku nie mogą odmówić udzielenia świadczenia zdrowotnego osobie, która potrzebuje natychmiastowego udzielenia takiego świadczenia ze względu na zagrożenie życia lub zdrowia.

  13. W trakcie udzielanych przez Ośrodek świadczeń zdrowotnych pacjent ma prawo do uzyskania przystępnej informacji o swoim stanie zdrowia, rozpoznaniu oraz proponowanych metodach leczenia. W tym celu osoba udzielająca świadczeń zdrowotnych w ramach działalności leczniczej Ośrodka przeprowadza niezbędne badania, określa rozpoznanie problemu zdrowotnego lub dysfunkcji organizmu pacjenta oraz ustala plan leczenia lub terapii.

  14. Niezbędne dla procesu leczenia (w zakresie udzielanych świadczeń zdrowotnych) badania diagnostyczne, które nie mogą być wykonane bezpośrednio przez Ośrodek, mogą być wykonywane w innych podmiotach leczniczych. W tym celu pacjent jest każdorazowo informowany o miejscu, w którym tego rodzaju badanie diagnostyczne jest wykonywane.

  15. Świadczenia zdrowotne udzielane w ramach działalności leczniczej Ośrodka podlegają bezwzględnemu obowiązkowi uwzględnienia ich w dokumentacji medycznej pacjentów.

§ 9. Organizacja procesu udzielania odpłatnych świadczeń zdrowotnych oraz wysokość opłat

1. Do przebiegu procesu udzielania odpłatnych świadczeń zdrowotnych stosuje się odpowiednio regulacje zawarte w § 8 powyżej.

2. Udzielanie odpłatnych i nieodpłatnych świadczeń zdrowotnych organizowane jest z poszanowaniem zasad równego dostępu do świadczeń opieki zdrowotnej.

3. Ośrodek może udzielać świadczeń zdrowotnych zarówno odpłatnie, jak również nieopłatnie, przy czym w czasie przeznaczonym na udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych Ośrodek nie udziela świadczeń odpłatnych.

4. Ośrodek udziela odpłatnych świadczeń zdrowotnych zgodnie z cennikiem, opublikowanym na stronie internetowej Ośrodka: https://www.juzo.com/pl/osrodek-diagnostyczny-jcc, z zastrzeżeniem iż wysokość należności za udzielane świadczenia zdrowotne uzależniona jest od przeprowadzonych badań.

5. Świadczenia zdrowotne udzielane są nieodpłatnie w przypadku zawarcia przez Ośrodek umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej ze środków publicznych z Narodowym Funduszem Zdrowia. Świadczenia udzielane nieodpłatnie dotyczą świadczeń w zakresie objętym umową z Narodowym Funduszem Zdrowia, na rzecz osób uprawnionych do otrzymania tego rodzaju świadczeń.

6. W zakresie odpłatnych świadczeń zdrowotnych pacjent, przed rozpoczęciem udzielanego świadczenia zdrowotnego, zapoznaje się z ceną danego świadczenia obowiązującą w Ośrodku.

§ 10. Udostępnianie dokumentacji medycznej

  1. Ośrodek prowadzi dokumentację medyczną osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych oraz zapewnia ochronę i poufność danych zawartych w tej dokumentacji.

  2. Ośrodek prowadzi, archiwizuje i udostępnia dokumentację medyczną na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 listopada 2008r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz.U.2020.849 t. j. ze zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 6 kwietnia 2020 r. w sprawie rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz.U.2020.666 t. j. ze zm.), a także zgodnie z innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

  3. Dokumentacja medyczna prowadzona jest w postaci elektronicznej.

  4. Ośrodek udostępnia dokumentację medyczną pacjentów podmiotom i organom uprawnionym bez zbędnej zwłoki.

  5. W przypadku wydania oryginału dokumentacji medycznej Ośrodek pozostawia kopię lub pełny odpis wydanej dokumentacji medycznej pacjenta w dokumentacji wewnętrznej Ośrodka.

  6. W przypadku gdy udostępnienie dokumentacji medycznej podmiotom i organom do tego uprawnionym bez zbędnej zwłoki nie jest możliwe, odmowa w formie elektronicznej lub papierowej wymaga podania przyczyny.

  7. Dokumentacja medyczna jest udostępniana:

    1) do wglądu w siedzibie Ośrodka,
    2) poprzez sporządzenie jej wyciągów, odpisów lub kopii,
    3) poprzez wydanie oryginału za pokwitowaniem odbioru i z zastrzeżeniem zwrotu po wykorzystaniu, jeżeli uprawniony organ lub podmiot żąda udostępnienia oryginałów tej dokumentacji,
    4) za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej,
    5) na informatycznym nośniku danych.

  8. Za udostępnienie dokumentacji medycznej pierwszorazowo pacjentowi lub osobie przez niego upoważnionej w żądanym przez niego zakresie Ośrodek nie pobiera opłat. Za udostępnienie dokumentacji medycznej kolejny raz w tożsamym zakresie Ośrodek może pobierać opłaty.

  9. Maksymalna wysokość opłaty za:
    1) jedną stronę wyciągu albo odpisu dokumentacji medycznej – nie może przekraczać 0,002,
    2) jedną stronę kopii albo wydruku dokumentacji medycznej – nie może przekraczać 0,00007,
    3) udostępnienie dokumentacji medycznej na informatycznym nośniku danych – nie może przekraczać 0,0004

– przeciętnego wynagrodzenia w poprzednim kwartale, ogłaszanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej „Monitor Polski” na podstawie art. 20 pkt 2 ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 504 ze zm. t.j.), począwszy od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiło ogłoszenie.

§ 11. Prawa i obowiązki pacjentów Ośrodka

  1. Pacjent Ośrodka ma w szczególności prawo do:
    1) świadczeń zdrowotnych w zakresie wskazanym w niniejszym  regulaminie, realizowanych z należytą starannością, w sposób zgodny z wymaganiami aktualnej wiedzy medycznej, zasadami etyki zawodowej określonymi przez właściwe samorządy zawodów medycznych, a także w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie procedurami;
    2) informacji o swoim stanie zdrowia, udzielanej w ramach świadczeń zdrowotnych w zakresie wskazanym w niniejszym regulaminie oraz wyrażenia zgody na udzielenie określonych świadczeń zdrowotnych lub odmowy takiej zgody po uzyskaniu informacji o swoim stanie zdrowia;
    3) dostępu do dokumentacji medycznej dotyczącej jego stanu zdrowia oraz udzielonych mu świadczeń zdrowotnych oraz ochrony danych zawartych w dokumentacji medycznej;
    4) zachowania w tajemnicy przez osoby wykonujące zawód medyczny, w szczególności udzielających mu świadczeń zdrowotnych, informacji z nim związanych, a uzyskanych w związku z wykonywaniem zawodu medycznego;
    5) poszanowania intymności i godności, w szczególności w czasie udzielania mu świadczeń zdrowotnych;
    6) uzyskania natychmiastowej pomocy medycznej w przypadku konieczności udzielenia takiego świadczenia ze względu na zagrożenie życia lub zdrowia.

  2. Pacjent, którego prawa zostały naruszone w trakcie korzystania ze świadczeń medycznych w
    Ośrodku ma prawo do złożenia ustnej lub pisemnej skargi do Kierownika Ośrodka, o którym
    mowa w § 12 poniżej.

  3. Pacjent Ośrodka ma obowiązek:
    1) przestrzegać regulaminu organizacyjnego Ośrodka;
    2) udzielać personelowi Ośrodka prawdziwych i kompletnych informacji o swoim stanie zdrowia oraz przyjmowanych lekach, zgodnie z posiadaną w tym zakresie wiedzą;
    3) stosować się do wskazówek i zaleceń personelu medycznego Ośrodka;
    4) stosować się do wyznaczonych terminów realizacji świadczeń zdrowotnych;
    5) stosować się do wskazówek i zaleceń personelu medycznego Ośrodka;
    6) kulturalnie zwracać się do personelu Ośrodka oraz innych pacjentów Ośrodka;
    7) stosować się do przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych;
    8) terminowo uiszczać wszelkie opłaty wynikające z udzielonych świadczeń zdrowotnych;
    9) szanować mienie Ośrodka;
    10) przestrzegać zakazu palenia tytoniu oraz spożywania alkoholu lub środków odurzających na terenie Ośrodka.

§ 12. Sposób kierowania Ośrodkiem

  1. Ośrodkiem kieruje Kierownik Ośrodka, którym jest p. Sławomir Pyszniak.

  2. Kierownik Ośrodka reprezentuje Ośrodek na zewnątrz.

  3. Kierownik Ośrodka jest przełożonym służbowym wszystkich pracowników.

  4. Kierownik Ośrodka odpowiada za zapewnienie udzielania świadczeń zdrowotnych wyłącznie przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone w odrębnych przepisach, w warunkach odpowiadających obowiązującym w tym zakresie wymaganiom sanitarnym.

  5. Podczas nieobecności Kierownika Ośrodka zastępuje go upoważniony przez niego pracownik.

  6. Do podstawowych obowiązków i uprawnień Kierownika Ośrodka należy:

    1) organizowanie i kierowanie pracą podległych pracowników;
    2) zapewnienie racjonalnego wykorzystania czasu pracy oraz sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem dyscypliny podległych pracowników;
    3) podejmowanie decyzji w sprawach zatrudnienia, wynagrodzenia, karania i zwalniania pracowników;
    4) dbanie o podnoszenie kwalifikacji zawodowych i dążenie do utrzymania wysokiej sprawności zawodowej osób udzielających świadczeń zdrowotnych pacjentom;
    5) zapewnianie racjonalnego i efektywnego gospodarowania lekami i wyrobami medycznymi;
    6) zapewnienie prawidłowej obsługi i konserwacji sprzętu medycznego;
    7) zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych.

§ 13. Przepisy porządkowe

  1. Ośrodek czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 18.00.

  2. Poradnie specjalistyczne pracują zgodnie ze szczegółowym grafikiem i przyjmują pacjentów zapisanych na określone godziny.

  3. Zapisy na wizyty lekarskie przyjmowane są w godzinach pracy Ośrodka telefonicznie lub osobiście.

  4. Wizyty domowe realizowane są w miarę potrzeb pacjentów, po uzgodnieniu z lekarzem.

§ 14. Postanowienia końcowe

1. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem zatwierdzenia go przez Kierownika Ośrodka.

2. Niniejsry regulamin będzie na bieżąco zmieniany i uzupehiany w miaĘ zmianzachodących w stnrkturze organizacyjnej Ośrodka oraz złnian wynikających z óowiąujących przepisów prawa.

3. Niniejsry regulamin podlega w}ryrieszeniu w widoczny sposób w miejscu świadczeń zdrowotnych przez Ośrodek, jak również zaśanie udostępniony internetowej Ośrodka.

Scroll to Top